بارباکو

برند برند ناسا الکتریک ساخت کجاست ؟

سوالی که برای همه ی ما پیش می اید .برند ناسا الکتریک برگرفته از شعار نهایت امنیت سلامت و ارامش است .ای برند حرفه ی اصلی اش طراحی وتولید محصولات خانه و آشپزخانه میباشد.کارشناس ها ومحققان ناسا الکتریک با تحقیق کردن در بازار های خاور میانه روز به روز محصولات و خدمات خودرا از لحاظ کیفیت و زیبایی به بالاترین درجه ارتقاء میدهند . درحال حاضر این شرکت 250محصول که برای خانه و اشپزخانه کاربرد دارد را تولید و روانه ی بازار کرده است.

 

اعتقادات ناسا الکتریک

شرکت ناسا الکتریک در واقع به این معتقد است ، که مشتریان و مصرف کنندگان درواقع سهام داران اصلی این شرکت هستند. و به همین دلیل شرکت ناسا الکتریک محصولاتی با کیفیت و با دوام و از همه مهتر با گارانتی به مشتریان خود تحویل میدهد.شرکت ناسا الکتریک این مسئله را درک کرده است که دغدغه بسیاری از خانم ها رسیدگی و انجام دادن کارهای روزانه در زمان کم است و با درک این مسئله با استفاده از تکنولوژی روز مراکز اروپایی اقدام به ساخت محصولاتی با کیفیت ، با دوام ، طراحی زیبا و قیمت مقرون به صرفه کرده است .

داشتن آشپزخانه ای زیبا و بی نقص یکی از دغدغه های بانو های این عصر بوده است.این مسئله انقدر جدی شد که طی چندین سال اخیر یکی از موضوعات مورد علاقه دانش جو ها و . . .شد . بدین صورت در سال 2001 شرکت : YIWA NANO TRADING در چین با همکاری تیمی از محققان این‌شرکت در آلمان با هدف برطرف‌کردن نیاز های اشاره شده گرد هم امدند و واحد تحقیق و پژوهش در مورد محصولات خانگی را افتتاح کردند و خوشبختانه بعد از چندین سال فعالیت این تیم هم اکنون بیشتر از 100 ها نفر در بخش های مختلف تولید و تحقیقات مشغول به کار هستند .

این نشان دهنده ی مسیر درست این تیم است و بدین صورت شد که شرکت بازرگانی نمانور آریا که در ایران فعالیت داشت هنگام آشنایی با این شرکت نمایندگی انحصاری را برای فعالیت در بازار های خاور میانه در سال 2005 اخذ نمود و شعار ‌‌نهایت امنیت سلامت و آرامش را خلق و برند ناسا الکتریک در همان سال وارد بازار خاورمیانه شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 18 =

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...

تبریک !!

عضویت شما تایید شد